سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

ای عشق یکتا

ی عشق یکتا ! میدانم این عشق یکتاها را تو میگویی نه من ! چرا که من اونی نیستم که در این عشق یکتاها میبینم ! اما ای کاش مرا همان کنی که میگویی !!!
ای عشق یکتا ! مرا ببخش از چیزهایی که میبینم و نباید ببینم ! چیزهایی که میشنوم و نباید بشنوم !! چیزهایی که میگویم و نباید بگویم ! و کارهایی که انجام میدهم و نباید انجام دهم ! و باز هم مرا ببخش این بار برای چیزهایی که نمیبینم و باید ببینم ! چیزهایی که نمیگویم و باید بگویم ! چیزهایی که نمیشنوم و باید بشنوم ! و کارهایی که نمکینم و باید انجام دهم !!! و در اخر از تو میخواهم که بایدهایت را بایدهایم کنی و نبایدهایت را نبایدهایم !!!


ی عشق یکتا ! جالب است ابلیس ادعای برتری بر من را دارد در حالی که من خوب او را میخواهم و دعا میکنم تا او نیز توبه کند و بهشتی شود اما او بد من را میخواهد و تلاش میکند تا مرا جهنمی کند !!!
ای عشق یکتا ! اختیارم را به اختیارت اختیار کن !!!
ای عشق یکتا ! میخواستم بگم بنده ی حقیر و ذلیل و گناهکارتم یادم افتاد که هنوز شرمندتم و بندت نشدم !!!
ای عشق یکتا ! چه گریه هایی کردم که تو بخندی اما دریغ که نمیدانستم برای هر گریه ی من تو چه بسیار ...!!!

ای عشق یکتا ! من که دم و بازدمم هم از توست ! مگر میتوانم از تو دم نزنم !!!

 
ای مردم ! فقط به خاطر خدا خدایی شوید نه به خاطر مردم !!!
ای مردم ! فقط برای خدا خدایی شوید نه برای غیر خدا

 

ای ظاهر پرستان دنیا پرست ! که غرق در مادیات دنیای فانی شده اید ! اگاه باشید که این وسیله ها (دنیا و هر انچه دران و از ان انست )به جای رساندنتان به هدف از هدف دورتان نکند یا خود هدف نشوند !!!
ای عشق یکتا !من با بودن تو میتوانم غذا نخورم ! من با تو میتوانم اب نخورم ! حتی من با تو میتوانم نفس نکشم ! اما حتی یکی لحظه بی تو ! نه ! نمیتوانم !!!
ای عشق یکتا ! تو فرموده ای که ادم (انس) اشرف مخلوقات است و ابلیس (جن )گفت که من اشرف مخلوقاتم ! من شرم دارم و حق ندارم که فرموده ی تو عشق یکتایم را زمین بزنم و ....!!! من باید به فرمان و خواست تو انقدر خوب و فوقالعاده شوم تا اشرف مخلوقات شوم !!!
ای عشق یکتا ! زمانی که تو را شناختم دگر دل و امیدم را از غیر تو بریدم !!!
ای عشق یکتا ! سپاس که همانگونه که تو میخواهی من هم خیر و صلاح همه ی مخلوقات را میخواهم !!!
ای عشق یکتا ! ای عشق یکتا ! مرا به نفس راضیه و مرضیه ات برسان ! عاشق و معشوق !!!

 
ای عشق یکتا ! اگر چشمانم مانع رسیدن به تو شدند کورم کن ! اگر گوشهایم مانع رسیدن به تو میشوند کرم کنم ! اگر زبانم مانع رسیدن به تو میشوند لالم کن ! و ... واگر جانم مانع رسیدن به تو میشود جانم را بگیر ! هر چیزیو میخوای ازم بگیر اما خودتو بهم بده و حتی یک لحظه هم نگیر




!!!
سوره ی نجم ایه ی 57
انچه باید نزدیک شود ! نزدیک شده است

سوره ی نجم ایه ی 59
ایا از این سخن تعجب میکنید


حضرت علی (و شیعیان واقعی او )
از قضاوت عموم و احساسات عوام مومنین نهراسند مصحلت بازی را نشناسند و چهار هزار نفر مقدس و زاهد ، عابد و قاری قرآن را که سرطان شوم روح و عقل و زندگی و ایمان جامعه بودند ، قتل عام کردند زیرا که در برابر حق ایستاده بودند

۱۶۰ نکته در مدیریت

صد و شصت نکته در مدیریت
1- در انجام کارها روی شیوه ای خاص تاکید نکنید. شاید کسی بتواند از مسیر کوتاه تر و بهتری شما را به مقصد برساند.
2- توجه داشته باشید دانش و تجربه، هیچ کدام به تنهایی رهگشا نیستند، مثل اکسیژن و هیدروژن که از ترکیب معینی از آنها هوای تنفس ما تامین میشود، میتوان با آمیختن دانش و تجربه ، راهکارهای حیاتی و استثنائی خلق کرد.
3- از هرفرصتی برای استخدام و به کارگیری افراد برجسته استفاده کنید.
4- به خاطر داشته باشید رعایت استانداردهای محیط کار در کارایی کارمندان موثر است.
5- با فرق گذاشتن بیهوده بین افراد گروه ، انگیزه کاری آنها را از بین نبرید.
6- از مشورت و نظرخواهی با نیروی جوان ابایی نداشته باشید.
7- با رفتارهای ضد و نقیض، اعتماد زیردستان را از خود سلب نکنید.
8- در به وجود آوردن فضای رقابتی سالم ، کوشا باشید.
9- برای ارتقای سطح دانش کارمندان و افزایش بهره وری آنان ، کلاسهای آموزشی ترتیب دهید و از لوازم کمک آموزشی بهره گیرید.
10- دقت کنید که توبیخ کارمند خطاکار ، باید متناسب با اشتباهاتش تعیین شود.
11- مطمئن شوید مامور خریدی که برای سازمان درنظر گرفته اید، علاوه برکاردانی و رعایت اصول درست بازاریابی ، مورد اعتماد ، زرنگ و خوش سلیقه نیز هست و همان گونه که برقیمت کالاها توجه دارد، بر زیبایی و کیفیت آنها نیز اهمیت می دهد.
12- درصورت لزوم با قاطعیت نه بگویید.
13- سعی کنید با اصول ساده روانشناسی آشنا شوید.
14- طوری رفتار کنید که دیگران شما را بعنوان الگو انتخاب کنند و آینده کاری دلخواه خود را در قالب شخصیت شما مجسم کنند.
15- هرگز درحضور کارمندان با دیگر معاشرین خود ، پشت سرافراد بدگویی نکنید.
16- رعایت سلسله مراتب کاری را به مسئولین و سرپرستان گوشزد کنید.
17- برای آزمودن کارمندانتان با آزمایشهای فاقد ارزش و بی اساس، شخصیت آنان را زیر سئوال نبرید.
18- با شروع به موقع جلسات ، وقت شناسی را عملا" به حاضرین بیاموزید.
19- برای گیراتر شدن سخنان خود، همیشه چند عبارت کلیدی از بزرگان و افراد برجسته در ذهن داشته باشید و در موقع لزوم آنها را بکار ببرید.
20- در انجام کارها به سه نکته بیش از بقیه نکات توجه کنید : اعتماد به نفس ، اعتماد به نفس ، اعتماد به نفس .
21- انتقاد پذیر باشید.
22- با بی توجهی ، تلاش و زحمات زیر دستان را بی ارزش نکنید.
23- با وسواس بیهوده در انتخاب ، زمان را هدر ندهید و به خاطر داشته باشید زمان برای شما متوقف نمی شود.
24- برای حل مشکلات احتمالی ، دوراندیش باشید و مطمئن باشید با درنظر داشتن چند راهکار تخصصی ، هرگز در موارد اضطراری غافلگیر نخواهید شد.
25- نقش تبلیغات را در سودآوری سازمان نادیده نگیرید.
26- خواسته های خود را واضح و روشن بیان کنید و اطمینان حاصل کنید که کارمندان به خوبی از جزییات وظیفه ای که به عهده آنان است ، مطلع هستند.
27- از هرکس ، مطابق دانش و تجربه اش توقع داشته باشید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.
28- وظایف کارمندان را متناسب با توانایی های فیزیکی و حرفه ای آنان تعیین کنید.
29- اگر از موضوعی علمی اطلاعی ندارید، یا احتیاج به توضیحات بیشتری دارید، بدون هیچ تردیدی سئوال کنید.
30- درموارد بحرانی ، خونسردی خود را حفظ کنید و چند استراتژی بحران زدایی مناسب با فعالیت سازمانی خود را پیش بینی و طراحی کنید تا در موارد لزوم از آنها استفاده کنید.
31- از رفتارهایی که شما را در سازمان عصبی معرفی می کند ، پرهیز کنید.
32- انتقامجو نباشید.
33- زمان پیاده سازی تصمیم گیریها ، به اندازه اخذ تصمیمات ، مهم است. چون ممکن است اجرای یک نقشه خوب تجاری در زمان نامناسب با شکست روبه رو شود.
34- در مورد چیزی که نمی دانید ، به کسی اطلاعات اشتباه ندهید و از گفتن نمی دانم ، هراسی نداشته باشید.
35- با محول کردن مسئولیت به کارمندان مستعد و خلاق ، زمینه رشد و خلاقیت آنان را فراهم کنید.
36- بدون تفکر و درنگ پاسخ ندهید.
37- نحوه چیدمان میز کارمندان و محل استقرار آنها را طوری انتخاب کنید که افراد فراموش نکنند در محل کارشان هستند و نباید بیش از حد مجاز باز هم به گفت و گو بپردازید.
38- حرفه ای ترین و بهترین حسابدار و مشاور حقوقی را استخدام کنید.
39- به مشکلات مالی افراد توجه کنید و درخواستهای موجه اخذ وام آنان را به تعویق نیندازید.
40- همیشه به خاطر داشته باشید تواضع و متانت برشکوه شما می افزاید.
41- اگر قاطعیت مدیر با مهربانی توام باشد ، تاثیر شگفت انگیزی بر اطرافیان خود خواهد داشت و فرمانبری با ترس جای خود را به انجام وظیفه با حس مسئولیت پذیری می دهد.
42- سامانه ای را جهت اخذ پیشنهاد اختصاص دهید و به کارمندان اطمینان دهید که درکمال رازداری به پیشنهادهای مطرح شده رسیدگی می کنید.
43- مطمئن شوید حق و حقوق دیگران توسط مسئولین و سرپرستان سازمان رعایت می شود.
44- چند ساعت از یک روز مشخص در ماه را به بازدید از سطوح مختلف سازمان و گفت و گوی رو در رو با کارمندان اختصاص دهید.
45- در سمینارهای مرتبط با فعالیت خود شرکت کنید.
46- درکمک رسانی های مراسم خیریه پیشقدم باشید.
47- با درایت و زیرکی همیشه درکمین شکار فرصتهای طلایی باشید.
48- صبرو حوصله را از مهمترین ارکان موفقیت تلقی کنید.
49- مسئولیت پذیر باشید.
50- به منظور اطلاع حاصل کردن از مطالب جدید علمی ، در چند سایت اینترنتی مرتبط عضو شوید.
51- چند تکه کلام اختصاصی و جالب برای خود انتخاب کنید.
52- تفکر و تعمق قبل از پاسخگویی راحت تر از پیدا کردن چاره ای برای تغییر آنچه عنوان شده می باشد.
53- وقتی می خواهید کاری را به کسی محول کنید ، روشی را برای عنوان کردنش انتخاب کنید تا حس مسئولیت افراد برانگیخته شود.
54- علت شکستهای سازمانی را تجزیه و تحلیل کنید تا ضمن تشخیص مسیرنادرست ، از تکرار آن جلوگیری کنید.
55- با بی اهمیت جلوه دادن کارهای کارمندان ، زحمات آنان را بی ارزش نکنید.
56- با انجام ورزشهای فکری ، قابلیت های ذهنی خود را تقویت کنید.
57- به هرکس فراخور فعالیت و بازده کاری اش پاداش دهید و با در نظر گرفتن پاداشهای مساوی ، حرکت افراد شایسته گروه را کند نکنید.
58- با به کارگیری مشاورین کارآزموده و متعهد، موقعیت بازارکار را تحلیل کنید و استراتژی بکار بگیرید که همیشه یک گام از رقبا جلوتر باشید.
59- اجازه ندهید بار مسئولیت کارمندان بی کفایت و کند ، بر دوش کارمندان خبره و ساعی تحمیل شود زیرا افراد با درک این بی عدالتی انگیزه خود را از دست می دهند.
60- دانش حرفه ای خود را تا حدی بالا ببرید که در موارد لزوم در مقابل کلیه سئوالات حرفه ای حاضر جواب باشید.
61- زمان استخدام افراد ،علاوه بر تست های مقرر شده ، تست هایی انجام دهید که مطمئن شوید کسی را که بکار می گمارید ، تنبل نیست ! زیرا افراد تنبل فشارکاری دیگران را بیشتر می کنند.
62- هنگام دست دادن ، دست افراد را محکم و صمیمانه بفشارید.
63- وقتی عصبانی هستید، در باره دیگران تصمیم گیری نکنید.
64- همیشه وقت شناس باشید. برای حضور به موقع ، می توانید از ترفند قدیمی 5 دقیقه جلو کشیدن ساعت استفاده کنید.
65- هرگز امید ارتقا را از زیردستان نگیرید ، زیرا به طور یقین ، انگیزه آنها برای تلاش از بین می رود.
66- سعی کنید در صورت لزوم در دسترس باشید و شانس حرف زدن را به همه سطوح سازمان بدهید. در این صورت شاید با ایده های درخشانی روبه رو شوید.
67- به کارمندان ساعی و متعهد بگویید که چقدر برای سازمان مفید هستید و شما به آنها علاقه و اعتماد دارید.
68- هیچگاه اجازه ندهید کسی حالت افسردگی و ناامیدی شما را ببیند.
69- به شایعات بی اساس بی توجه باشید و در مورد زیردستان از روی دهن بینی قضاوت نکنید.
70- خشکی جلسات طولانی را با شوخ طبعی قابل تحمل کنید.
71- از سرزنش کردن دیگران در جمع خودداری کنید.
72- برای همه سطوح سازمان حتی خدمه و نامه رسانها احترام قائل شوید.
73- از منشی خود بخواهید روز تولد کارمندان ، کارت تبریکی را که توسط شما امضاء شده است ، برایشان ارسال کند.
74- در موقع امضاء کردن نامه ها و مکتوبات آنها را به دقت مطالعه کنید و از امضاء کردن آنها، زمانی که حوصله و تمرکز ندارید پرهیز کنید.
75- خوش ژست و خوش بیان باشید و درجمع با انرژی و اشتیاق حاضر شوید.
76-با قدردانی به موقع از کارمندان ، انرژی کاری آنان را افزایش دهید وحسن خلاقیت را در آنان تقویت کنید.
77- موقع حرف زدن با اعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه کنید و همیشه متبسم باشید.
78- هرگز برای پیشبرد اهداف کاری خود ، دیگران را با وعده های بی اساس فریب ندهید.
79- سعی کنید اسامی کارمندان را به خاطر بسپارید و درحین صحبت کردن با آنان ، اسمشان را به زبان بیاورید.
80- همواره به خاطر داشته باشید به کار بردن الفاظ مؤدبانه از اقتدار شما نمی کاهد.
81- اشتباهات زیردستان را بیش ازحد لازم به آنها گوشزد نکنید.
82- امین و رازدار افراد باشید.
83- روی اشتباهات خودپافشاری نکنید و بی تعصب خطاهای خود را بپذیرید.
84- با عبارات کنایه آمیز و نیشدار به دیگران درس عبرت ندهید.
85- با آرامش و خونسردی به حرفهای دیگران گوش کنید و برای صرفه جویی در زمان مرتبا" حرف آنان را قطع نکنید.
86-روش محاسبات مالی را تاحدی یاد بگیرید تا قادر به تجزیه و تحلیل های گزارشات مالی سازمان باشید.
87- درجلسات دائما" به ساعت خود نگاه نکنید.
88- به نحوه پوشش و ظاهر خود توجه کنید.
89- تا صحت و سقم مساله ای روشن نشده ، کسی را مواخذه نکنید.
90- معاشرین چاپلوس خود را جدی نگیرید.
91- نکات جالب و پندآموز کتابهایی را که می خوانید ، در دفتری یادداشت کنید و در موارد مناسب آنها را بکار ببرید.
92- انعطاف پذیر باشید.
93- بدون توهین به عقاید دیگران ، با آنها مخالفت کنید.
94- نسبت به قول خود پایبند باشید.
95- درموقعیت های بحرانی برخود مسلط باشید و نگذارید زیردستان از اضطراب شما آگاه شوند.
96- برای حرف زدن زیباترین و خوش آهنگ ترین الفاظ را انتخاب کنید.
97- ریسک پذیر باشید.
98- نحوه استفاده از نرم افزارهای مرتبط با کار خود را بیاموزید.
99-برای ثبت ایده های درخشانی که ناگهان به ذهن می رسند، همیشه یک قلم و کاغذ به همراه داشته باشید.
100- کتابخانه سازمان را به روز کنید و اسامی کتابهایی را که اضافه می شود بصورت لیست منتشر شده در اختیار کارمندان قرار دهید.
101- مطمئن شوید ابراز رضایت شغلی افراد به سبب ترس ازتوبیخ مسئولین و سرپرستان نیست.
102- به واسطه مدیر بودن خود ، از دیگران توقع بیجا نداشته باشید.
103- در اولین قرصت درخاتمه دادن به مشاجرات و کدورتهایی که بین کارمندان پیش می آید، حکمیت کنید و برقرار کننده صلح و آشتی باشید.
104-درمصاحبه استخدامی افراد به سوابق کاری آنان توجه کنید و به خاطر داشته باشید کارمند موفق کارنامه ای پربار به همراه دارد.
105- از انحصاری کردن خدمات رفاهی سازمان پرهیز کنید و اجازه دهید همه سطوح از این خدمات بهره مند شوند.
106- زمان دقیق پیاده سازی تصمیمات اخذ شده را پیدا کنید ، چون ممکن است اجرای یک نقشه خوب ، در زمان نامناسب با شکست روبه رو شود.
107- برای حفظ اطلاعات سازمانی ، از بهترین و پیشرفته ترین سیستم حفاظتی استفاده کنید.
108- زبده ترین کادر بازاریابی را گردآوری کنید و حتی زمانی که سوددهی سازمان در وضع مناسبی قرار دارد، از آنان بخواهید ریتم فعالیت های خود را کند نکرده و همچنان به صورت جدی ادامه دهند.
109- به مظنور جلوگیری از تک روی ورقابت های ناسالم، روحیه انجام کار گروهی در سازمان را تقویت کنید.
110- از عنوان کردن فرامین غیرقابل اجرا و غیرمنطقی احتراز جویید، زیرا جز خدشه دار کردن شخصیت حرفه ای شما پیامدی ندارد.
111- عملکرد افراد را در زمان اضافه کاری کنترل کنید تا بدینوسیله از سوء استفاده افراد ناشایست که بعنوان اضافه کاری در سازمان به انجام کارهای شخصی یا اتلاف وقت می پردازند ، جلوگیری شود.
112- از نگارش واژه ای که از صحت املای آن اطمینان ندارید، پرهیز کنید و برای حصول اطمینان از نگارش صحیح لغاتی که فراموش کرده اید، همیشه یک فرهنگ لغت در دسترس داشته باشید.
113- وقتی در مورد موضوعی محرمانه صحبت می کنید، مراقب استراق سمع دیگران باشید.
114- اموال مهم سازمان را بیمه کنید.
115- در سلام کردن و ایجاد ارتباط دوستانه پیشقدم باشید.
116- مراقب سلامتی خود باشید و هرگز از یاد مبرید عقل سالم در بدن سالم است.
117- مطمئن شوید کادر مالی شما به موقع در پرداخت صورت حسابها اقدام می کنند و پرداختها بنا به دلایل غیرموجه ، به تعویق نمی افتد . چون تاخیر در پرداخت ها به اعتبار مالی شما لطمه جبران ناپذیری وارد می کند.
118- عیب جو و بهانه گیر نباشید و اجازه ندهید این دو خصلت د رشما به عادت مبدل شود.
119- هرگز از خاطر نبرید انسان ، اشرف مخلوقات است و با درایت و پشتکار میتواند برای هرمشکلی ، راه حال مناسبی پیدا کند.
120- برخی از بازنشستگان پس از بازنشستگی تمایل به ادامه کار دارند ، اگر می خواهید این افراد را به کار بگیرید توجه داشته باشید توانایی و انرژی و یا انگیزه کافی جهت نیل به اهداف سازمانی در این افراد وجود داشته باشد و درخواست کار آنها صرفا" به دلیل رفع نیاز مالی نباشد.
121- همواره هوشیار باشید کسی در سازمان جهت حفظ عنوان شغلی و موقعیت خود به عنوان ترمز برای نیروهای فعال و پرانرژی عمل نکند.
122- از اشتباهات خود درس بگیرید و آن را به دیگران نیز درس بدهید.
123- حتی وقتی موردی پیش آمده که به شدت ترسیده اید ، اجازه ندهید اطرافیان از این حس شما مطلع شوند.
124- افراد متخصص سازمان را برای اخذ نشریه های تخصصی آبونه کنید.
125- هیچکس را دست کم نگیرید.
126- حامی ضعیفان باشید واجازه ندهید حق کسی ضایع شود.
127- اگر درجمعی هستید که موضوع مورد بحث را نمی دانید و روشن شدن این امر به اعتبار علمی شما لطمه خواهد زد ، لازم نیست با اظهار نظر در مورد آن ، عدم آگاهی خود را عیان سازید. می توانید سکوت کنید تا در اولین فرصت به تکمیل اطلاعات خود بپردازید.
128-آرام و شمرده صحبت کنید.
129- زمانی که از کسی اشتباهی سر می زند ، با رفتار صحیح و منطقی او را شرمنده کنید ، نه با توهین و ناسزا .
130- به اندازه کافی استراحت کنید و اجازه ندهید خستگی و استرس به سلامت روحی شما لطمه وارد کند.
131- هر از چند گاهی جلسه ای به منظور پرسش و پاسخ با حضور سرپرستان و مسئولین ترتیب دهید تا از صحت عملکرد و برنامه های آنان مطمئن شوید.
132- سرپرستان و مسئولین ، پل ارتباطی مدیریت و کارمندان هستند ، تا از استحکام این پل مطمئن نشده اید بی محابا گام برندارید، چون در غیر این صورت ممکن است سقوط کنید.
133- کارمندان را تشویق کنید تا با ابتکار در انجام کارهایشان راههایی برای صرفه جویی و پایین آوردن هزینه ها پیدا کنند.
134- کتاب قانون تجارت را در دسترس داشته باشید.
135-با توجه بیش از حد به افراد خاص ، حسادت دیگران را برانگیخته نکیند.
136-به دیگران فرصت جبران اشتباهاتشان را بدهید.
137- نقاط ضعف و قوت خود را کشف کنید.
138- مطمئن شوید هیچ منبع انرژی ، بیهوده به هدر نمی رود . برای مثال کسی را موظف کنید تا از خاموش بودن چراغها و بسته بودن شیرهای آب پس از اتمام ساعات اداری و خروج نیروها اطمینان حاصل کند.
139-با اولین برخورد ، در مورد کسی قضاوت نکنید.
140- حس ششم خود را نادیده نگیرید.
141- هرکسی را فقط با خودش مقایسه کنید ، نه با دیگران .
142-برای هربخش ، یک جعبه کمک های اولیه تهیه کنید.
143-اعجاز عبارات تاکیدی و مثبت را نادیده نگیرید.
144- راحت ترین مبلمان و چشم نوازترین وسایل را برای اتاق خود تهیه کنید و برای استفاده بهینه از فضا و زیبایی محیط از طراحان داخلی کمک بگیرید.
145- پنچره ها را مسدود نکنید، اجازه دهید همگان از نور وهوای تازه که ارزانترین موهبتهای الهی هستند ، بهره مند شوند. گاهی وزش یک نسیم می تواند آرامش چشمگیری برای محیط به ارمغان بیاورد.
146- ازانجام هر جابه جایی برای نیروی انسانی در محیط کار ، نمی توان نتیجه مطلوب گردش شغلی را حاصل نمود. اگر جابه جایی کارمندان اصولی و حساب شده نباشد ، باعث افت راندمان کاری و دلزدگی آنان از کارشان می شود.
147- مراقب باشید و اجازه ندهید سرپرستان و مسئولان برای پیاده سازی نظرات شخصی و اجرای فرامین خود ، خودسرانه دستوری را به اسم شما اعلام کنند ، زیرا در این صورت اگر این دستورات صحیح و قابل اجرا نباشد، از حسن شهرت و محبوبیت شما کاسته خواهد شد.
148- سرمایه های مالی ، وقت و انرژی نیروی انسانی را با آموزشهای غیرضروری به هدر ندهید. برای هرکس آموزشی را تدارک ببینید تا بتواند از آن در بهبود بخشیدن کارهایش استفاده کند. درغیر این صورت وقتی فرصتی برای استفاده از این آموخته ها دست ندهد، خیلی زود به ورطه فراموشی سپرده میشود و هرگز تبدیل به یک مهارت نمیشود.
149- بی طرفانه راجع به مسائل تصمیم گیری کنید تا زاویه دید شما وسعت پیدا کند.
150-با هرنوع بی انضباطی مبارزه کنید.
151- روز خود را با خوردن صبحانه ای مقوی آغاز کنید.
152- از ایمن بودن آسانسورها و سایر وسایل مهم اطمینان حاصل کنید و اگر احتیاج به تعمیر یا تغییر دارند ، بدون فوت وقت اقدام کنید.
153-حتی اگر سن شما از کارمندان کمتر است ، آنچنان دلسوزانه با مسائلشان برخورد کنید تا لقب { پدر سازمان } را کسب کنید.
154- جهت حفظ سلامتی و چالاکی هر روز حداقل 15 دقیقه نرمش کنید.
155- در برخی از برنامه ریزی ها و اخذ تصمیمات از کارکنان نیز نظرخواهی کنید تا با این مشارکت صمیمیت بیشتری بین مدیریت و کارکنان برقرار گردد و حس مسئولیت پذیری افراد افزایش یابد.
156- از کارکنان بخواهید اگر با مشکلی روبه رو می شوند ضمن اعلام آن مشکل ، چند راه حل مناسب نیز ارائه دهند.
157- گاهی اوقات بدون اطلاع قبلی وارد اتاق کارکنان شوید وشخصا" با آنان به گفت و گو بپردازید.
158- با برقراری امنیت شغلی در محیط ،روحیه کاری افراد را بهبود ببخشید.
159- اگر به افراد شخصیت بدهید و با برخوردهای نادرست عزت نفس آنان را پایمال نکنید آنان به مثابه اهرم عمل می کنند و قادر خواهند بود مسئولیت هایی که به عهده آنان است بدون استرس و فشار روحی و با کیفیت بهتری به انجام برسانند.
160- مشوق و ترویج دهنده کار تیمی باشید تا هماهنگی و همسویی کارکنان جایگزین رقابت های ناسالم شود.

یک راز بزرگ

هیچ وقت دلتون خواسته که حضور زنده‌ی خدا رو توی زندگی‌تون احساس کنین؟ از یک حضور کاملاً واقعی حرف می‌زنم، نه اون جوری که ما معمولاً تصور می‌کنیم. کاملاً واقعی و زنده ، واقعی‌تر و زنده‌تر از اعضای خانواده و دوستانمون و ...
شاید خیلی از ماها اصلاً به این موضوع فکر نکرده باشیم چون به نظرمون غیرعملی و دور از ذهن میاد... بیشتر ماها ناخودآگاه فکر می‌کنیم که چون خدا خیلی بزرگه و ما خیلی کوچیک نمی‌تونیم با او ارتباط خوبی برقرار کنیم، فکر می‌کنیم باید جور خاصی باشیم تا او ما رو بپذیره و ...
اما برعکس تصور ما، تجربه‌‌ی برقراری یک ارتباط زنده و واقعی با خدا کاملاً ممکن و عملیه (افرادی که تجربه کردن این رو می‌گن) حالا شاید فکر کنیم که اگه هم عملیه اما کار هر کسی نیست، باید براش کلی ریاضت بکشیم و ... و ... و ... تا بلکه، شاید...
اما راه این کار، اصلاً پیچیده و عجیب و غریب نیست، برعکس خیلی دم دست و عملی و ساده‌ است... ساده‌تر از اون چیزی که فکر کنیم ... خدا می‌خواد که ما در ارتباط با خودش کاملاً طبیعی باشیم ، خودمون باشیم، خود خودمون، نمی‌خواد نقش بازی کنیم و نقابِ خوب بودن به صورتمون بزنیم... این هم درسته که او خیلی بزرگه و ما خیلی کوچک، اما او خودش رو به اندازه فهم ما کوچک می‌کنه... و این هم از لطف بی‌حدشه...
خلاصه اینکه راز برقراری ارتباط واقعی و زنده با خدا در اینجاست... راز اینه: با او مثل یک زنده برخورد کنیم... مثل اعضای خانواده‌مون ، مثل دوستانمون، برای او وقت بگذاریم، بهش توجه کنیم، اوقاتمون رو باهاش بگذرونیم، باهاش بریم پیاده روی، توی شب‌های گرم تابستون، روزهای سرد زمستون، توی بهار، همین الان ...، توی کوچه‌ها و خیابون، باهاش قدم بزنیم...، توی روز توی شب ... باهاش بگیم، باهاش بخندیم،‌ گاهی گریه کنیم، درددل کنیم، مشکلاتمون رو باهاش درمیون بگذاریم، از آرزوهامون بگیم، از رؤیاهامون، از رازهای دلمون، نظرش رو بپرسیم ، ازش کمک بخواهیم، و ...
اون وقت چیزی نمی‌گذره که می بینیم کم‌کم داره تحولاتی رخ می‌ده!

"پرنده ماه تولدتان و شخصیت شما!!!"

اول فروردین تا 25 فروردین "شاهین "
مقتدر و توانا هستید .معمولا با مهارتی که در کارها و عملتان دارید می توانید از موانع بسیار سخت عبور کنید و در نهایت زرنگی این کار را به گونه ای انجام می دهید که چندان انرژی خود را به هدر ندهید.


 بیست و شش فروردین تا 22 اردیبهشت "مرغابی "
برای رسیدن به هدف هر رنجی را به جان می خرید، اما با این حال برای شما هدف وسیله را توجیه نمی کند.
گاهی بی دقت می شوید، بنابراین ضررهایی می بینید.


بیست و سه اردیبهشت تا 19 خرداد " قمری


طبیعتا آرامش طلب هستید و از یک زندگی عاشقانه لذت می برید و بندرت از آن خسته می شوید. بردبار، سازگار و در عین حال جذاب هستید.

 بیست خرداد تا 16 تیر "عقاب "


شخصیتی بسیار محترم دارید. هیچ گاه به دنبال کارهای بیهوده نیستید و می توانید تنها با نگاه گیرا و نافذ خود مخالفان خویش را سر جایشان بنشانید. بخش بسیار قوی و ممتاز شخصیت شما آن است که قادرید از جنبه های ناچیز و مادی فراتر رفته و ماورای آن را ببینید.

هفده تیر تا 13 مرداد "بلبل "

معمولاً قبل از اینکه دیده شوید صدایتان به گوش می رسد و همیشه حرفی برای گفتن دارید. هر چند بعضی ها اعتقاد دارند که حرف های شما به عمل نمی رسد.


چهاردهمرداد تا 10 شهریور "مرغ ماهیخوار "

شخصیتی رنگی و پرزرق و برق دارید که همیشه مشتاق "رویارویی" است و از این کار لذت می برید. مهم ترین مسایل پیرامون خود را به مرور و با خونسردی حل و فصل می کنید. بسیار حساس و تیزهوشید


یازده شهریور تا 7 مهر " قو "

همانند قو مغرور و سربلندید و شخصیتی پیچیده دارید. با اینکه در ظاهر شخصی بسیار آرام و راحت هستید اما در باطن برای سازگار کردن خود با محیط اطراف و سرعت دنیای مدرن بسیار تلاش می کنید. بندرت عصبانی می شوید و سعی می کنید با همه در تفاهم و تعامل باشید


هشت مهر تا 5 آبان "دارکوب "

سخت گیر و سخت کوش هستید با طاقتی بسیار بالا. برای حمایت از ایده ها و عقایدتان به راحتی خواستار حمایت دیگران می شوید. برخی اوقات به نظر حواس پرت می آیید، اما این فقط ظاهر شماست !


شش آبان تا 3 آذر "باز کوچک "

ذهن هوشیارتان به شما این امکان را می دهد که از یک موضوع به موضوع دیگری بپرید بدون اینکه تمرکز خود را از دست بدهید! با اراده بسیار زیاد روی اهداف خود متمرکز می شوید و از آنچه در اطرافتان می گذرد، آشفته و مضطرب نمی گردید


چهار آذر تا 2 دی " کلاغ "

به غایت گیرا، پرانرژی و مقاوم هستید و هم چنین باهوش، در نتیجه در حل مشکلات بسیار ماهر و زیردست می باشید. عاشق رقابت بوده و از طبیعت، جنگل و اصولاً محیط های بکر طبیعی بسیار لذت می برید

سه دی تا 30 دی" حواصیل "

جذاب و متفکرید و معمولاً تنها و منزوی به نظر می آیید. در عبور از مسیر زندگی ممکن است در باتلاق هم گرفتار شوید، اما آن قدر محکم و استوارید که از این مشکلات موفق بیرون می آیید


اول  بهمن تا 28 بهمن "سینه سرخ "

شما یک برون گرای خونسرد هستید که طبع گرم خود را معمولاً پنهان می کنید و گاهی خودرای می باشید. بسیار خانواده دوست هستید، اگر چه گاهی کمی ستیزه جو می شوید


بیست و نه بهمن تا آخر اسفند "سهره "
زرنگ، حساس و گوش به زنگ هستید. ذاتاً فردی اجتماعی و خون گرمید، چون معتقدید در جمع به نوعی احساس امنیت می رسید که افراد در جای دیگر نمی توانند آن را بیابند. منظم و اهل ورزش هستید.



"عکس هاى خیلى جالب و دیدنى"

 http://www.iranelectshop.com


http://www.iranelectshop.com


 http://www.iranelectshop.com

http://www.iranelectshop.com


 http://www.iranelectshop.com



http://www.iranelectshop.com



  http://www.iranelectshop.com


http://www.iranelectshop.com



  http://www.iranelectshop.com



http://www.iranelectshop.com


  http://www.iranelectshop.com



http://www.iranelectshop.com


http://www.iranelectshop.com



http://www.iranelectshop.com



http://www.iranelectshop.com




http://www.iranelectshop.com



بر گرفته شده از سایت ...رو عکسا هست دیگه







"یک غذاى مجانى با اعمال شاقه"

کسانی که مایل باشند یک پرس غذای مفت در رستورانی که دیدگاهی بسیار زیبا و شگفت انگیز دارد، میل نمایند می توانند از این فرصت استثنایی استفاده کنند. تنها شرط این کار این است که "شجاع" باشید.


حال مراحل کار را به شرح زیر انجام دهید:


اول با این تله کابین باید به ابتدای مسیر بروید.


http://www.iranelectshop.com


از اینجا مسیر را دنبال کنید.


http://www.iranelectshop.com


کاملاً مواظب باشید که روی مسیر بروید.


http://www.iranelectshop.com


چشمتان همواره به نفر جلوی خود باشد.


http://www.iranelectshop.com


هنگامی که می بینید یک نفر دارد از روبرو می آید کاملاً احتیاط کنید.

http://www.iranelectshop.com


حالا تعدادی پله را هم بالا روید (در سمت چپ عکس دیده می شوند).

http://www.iranelectshop.com


یک مقدار سرازیری را هم طی کنید. برای این کار پنجه پای خود را در حفره ها قرار دهید.

http://www.iranelectshop.com


ها ماشاالله...  چند قدم بیش تر نمانده.


http://www.iranelectshop.com


بالاخره رسیدید. خسته نباشید. بفرمایید این هم رستوران.


http://www.iranelectshop.com


این رستوران در چین است. اگر تصمیم گرفتید که به این رستوران بروید خدا پشت و پناهتان. فقط بعدش برای ما بگویید که غذایش چطور بود...ما که  حال نداریم

"سفره هفت سین در زیر آب هاى خلیج همیشه فارس"

قراردادن سفره هفت سین در زیر آب های خلیج همیشه فارس اولین بار توسط خانم غنچه گلبافیان انجام شد. در دی ماه 86 طرحی به عنوان سفره هفت سین در زیر خلیج همیشه فارس از طرف آقای مهدی امینی فر به شبکه 2 سیما ارائه گردید اما طرح ایشان به دلیل کمبود بودجه انجام نشد.
طرح آقای امینی فر این گونه بود که سفره هفت سین توسط اقوام ایرانی شامل: شمالی و جنوبی و ترک و لر و... وسایل سفره هفت سین را به ساحل خلیج همیشه فارس می‌آورند و لباس های غواصی پوشیده و به زیر آب می‌روند. سفره تشکیل می‌شد از یک میز که منقش به نقشه ایران بود و وسایلی که اقوام مختلف به زیر آب می‌بردند.
در پایان نیز تبریک سال نو باز کردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در زیر آب بود که جمله خلیج همیشه فارس بر آن حک شده بود. این طرح در اسفند ماه سال 87 با همکاری شبکه 2 سیما و گروه‌های غواصی خبره انجام شد.
هدف از این طرح توجه به مساله مطرح شده در سایت‌های اینترنتی و مجامع جهانی در خصوص خلیج فارس و ابراز اتحاد اقوام ایرانی و تهیه اولین برنامه تلویزیونی از سفره هفت سین در زیر دریا بود.

 http://www.iranelectshop.com

http://www.iranelectshop.com


 http://www.iranelectshop.com


http://www.iranelectshop.com


  http://www.iranelectshop.com


http://www.iranelectshop.com


  http://www.iranelectshop.com

http://www.iranelectshop.com

  http://www.iranelectshop.com