سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

dalam

امشب میخوام مست وار بنویسم تو خرابات هدیه ای جز مستی نمیدن... قدیما

میگفتن مستی و راستی اما من میخوام دروغ هامو تو عالم مستی بگم ...یه وقت

فکر نکنی دارم راست میگم......

اره رفیق ،آدم وقتی خراب میشه فقط و فقط ازیه نفر مینویسه منهم الان تو خراباتم

پس حالا منهم از یه نفر مینویسم.......چرا میخندی به من نمیاد عاشقونه حرف

بزنم؟!!! کجا شو دیدی...صبر کن یه حرفایی بزنم که تو هیچ کتابی نخونده باشی.....

چی گفتی..نمیتونم....... یعنی نمیتونم..؟ آره خب شاید راست بگی من کجا

عشق کجا ولی بیخیال شو بذار یه شب هم ما تو خودمون باشیم...بذار فکر کنم

آدمم،بذار یه شب سی خودم برم...بی خیال ما شو حوصلهء نصیحت رو هم

ندارم...حد اقل یه امشبی رو سخت نگیر................ایول... دمت گرم... خیلی باحالی

استخاره

امیدوارم اینجا نقطه شروع باشه
شروع من شروع تو شروع همه ما  
       
من را به غیر عشق به نامی صدا نکن
غم را دوباره وارد این ماجرا نکن
بیهوده پشت پا به غزلهای من نزن
با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن
موهات را ببند دلم را تکان نده
در من دوباره فتنه و بلوا به پا نکن
من در کنار توست اگر چشم وا کنی
خود را اسیر پیچ و خم جاده ها نکن
بگذار شهر سرخوش زیبائیت شود
تنها به وصف آینه ها اکتفا نکن
امشب برای ماندنمان استخاره کن
اما به آیه های بدش اعتنا نکن 
     
 

زن و مرد عا شق

مرد و زن جوانی سوار برموتور در دل شب می راندند.آنها عاشقانه یکدیگر را دوست داشتند.

زن جوان: یواشتر برو من می ترسم

مرد جوان: نه اینجوری خیلی بهتره

زن جوان:خواهش میکنم من خیلی می ترسم

مرد جوان: خوب...اما اول باید بگی که دوستم داری

زن جوان: دوستت دارم.. حالا میشه یواش تر برونی

مرد جوان: منو محکم بگیر

زن جوان: خوب حالا میشه یواش تر بری

مرد جوان: باشه به شرط اینکه کلاه کاسکت منو برداری و

روی سر خودت بذاری. آخه نمیتونم راحت برونم.اذیتم میکنه.

روز بعد واقعه ای در روزنامه ثبت شده بود.برخورد موتور سیکلت با ساختمان حادثه آفرید.در این سانحه که به دلیل بریدن ترمز موتورسیکلت رخ دادیکی از دو سرنشین زنده ماند و دیگری درگذشت.

مرد جوان از خالی شدن ترمز آگاهی یافته بود پس بدون اینکه زن جوان را مطلع کند با ترفندی کلاه کاسکت را بر سر او گذاشت و خواست تا برای آخرین بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش رفت تا او زنده بماند.

پدرام پیانیست

اینم آهنگ جدید و بسیار زیبای پدرام پیانیست به نام نیست مثل حسین 

 

واقعا بی نظییرررررررررررررررررره 

 

حتما دانلودش کنید 

 

لینک غیر مستقیم؛

  http://www.4shared.com/file/88879911/f346fc08/Nist_Mesle_Hossein_pedram_.html 

 

لینک مستقیم؛ 

 

 http://users6.nofeehost.com/aysanjun/Nist Mesle Hossein(Pedram).mp3  

 

از دستش ندینااااااااااااااااااا 

 

از ما گفتن بود