سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

love

عکس های عاشقانه,عکس عاشقانه,عاشقانه,سایت عکس,عکس های زیبا,عکس فاتنزی,عکس داغ,عکس بازی,عکس دلتنگی,عکس:www.nashe.blogfa.com

سکوت نکرده ام که فراموشت کنم. نمی خواهم که از یادم بروی. اشک نمی ریزم تا لحظه های نبودنت را ابری کنم. تنها...لحظه های با تو بودن را مرور می کنم ... و به تو می اندیشم در ابدیت لحظه ها...!!! نمی دانی چه غمگینم در این تاریکی شب ها چه بی تابانه دلگیرم نمی دانی که گاهی عاشقانه با خیالی در تب رویایی تو آرام می گیرم

عکس های عاشقانه,عکس عاشقانه,عاشقانه,سایت عکس,عکس های زیبا,عکس فاتنزی,عکس داغ,عکس بازی,عکس دلتنگی,عکس:www.nashe.blogfa.com


توبه می کنم دیگر کسی را دوست نداشته باشم حتی به قیمت سنگ شدن...

توبه می کنم دیگر برای کسی اشک نریزم حتی اگر فصل چشمانم برای همیشه زمستان شود

چشمانم را می بندم.... 

توبه می کنم دیگر دلم برایت تنگ نشود حتی چند لحظه... قول می دهم نامت را بر زبان نمی آورم

لبهایم را می دوزم....

توبه می کنم دیگر عاشق نشوم قلبم را دور می اندازم، برای همیشه و به کویر تنهایی سلام می

کنم....  

 

عکس های عاشقانه,عکس عاشقانه,عاشقانه,سایت عکس,عکس های زیبا,عکس فاتنزی,عکس داغ,عکس بازی,عکس دلتنگی,عکس:www.nashe.blogfa.com


نظرات 3 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

تنهاترین لوطی دنیا دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

ابجی جون بیخیال دنیا..... بازم عاشق میشی و اون قبلیه رو فراموش میکنمی... اونوقت از حرفای کذشته ات غش غش میخندی....

رادینا دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

از کلمه آبجی و خواهر متنفرم...منو هر چی میخوای صدا کن به جز اینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد