سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

ای عشق یکتا

ی عشق یکتا ! میدانم این عشق یکتاها را تو میگویی نه من ! چرا که من اونی نیستم که در این عشق یکتاها میبینم ! اما ای کاش مرا همان کنی که میگویی !!!
ای عشق یکتا ! مرا ببخش از چیزهایی که میبینم و نباید ببینم ! چیزهایی که میشنوم و نباید بشنوم !! چیزهایی که میگویم و نباید بگویم ! و کارهایی که انجام میدهم و نباید انجام دهم ! و باز هم مرا ببخش این بار برای چیزهایی که نمیبینم و باید ببینم ! چیزهایی که نمیگویم و باید بگویم ! چیزهایی که نمیشنوم و باید بشنوم ! و کارهایی که نمکینم و باید انجام دهم !!! و در اخر از تو میخواهم که بایدهایت را بایدهایم کنی و نبایدهایت را نبایدهایم !!!


ی عشق یکتا ! جالب است ابلیس ادعای برتری بر من را دارد در حالی که من خوب او را میخواهم و دعا میکنم تا او نیز توبه کند و بهشتی شود اما او بد من را میخواهد و تلاش میکند تا مرا جهنمی کند !!!
ای عشق یکتا ! اختیارم را به اختیارت اختیار کن !!!
ای عشق یکتا ! میخواستم بگم بنده ی حقیر و ذلیل و گناهکارتم یادم افتاد که هنوز شرمندتم و بندت نشدم !!!
ای عشق یکتا ! چه گریه هایی کردم که تو بخندی اما دریغ که نمیدانستم برای هر گریه ی من تو چه بسیار ...!!!

ای عشق یکتا ! من که دم و بازدمم هم از توست ! مگر میتوانم از تو دم نزنم !!!

 
ای مردم ! فقط به خاطر خدا خدایی شوید نه به خاطر مردم !!!
ای مردم ! فقط برای خدا خدایی شوید نه برای غیر خدا

 

ای ظاهر پرستان دنیا پرست ! که غرق در مادیات دنیای فانی شده اید ! اگاه باشید که این وسیله ها (دنیا و هر انچه دران و از ان انست )به جای رساندنتان به هدف از هدف دورتان نکند یا خود هدف نشوند !!!
ای عشق یکتا !من با بودن تو میتوانم غذا نخورم ! من با تو میتوانم اب نخورم ! حتی من با تو میتوانم نفس نکشم ! اما حتی یکی لحظه بی تو ! نه ! نمیتوانم !!!
ای عشق یکتا ! تو فرموده ای که ادم (انس) اشرف مخلوقات است و ابلیس (جن )گفت که من اشرف مخلوقاتم ! من شرم دارم و حق ندارم که فرموده ی تو عشق یکتایم را زمین بزنم و ....!!! من باید به فرمان و خواست تو انقدر خوب و فوقالعاده شوم تا اشرف مخلوقات شوم !!!
ای عشق یکتا ! زمانی که تو را شناختم دگر دل و امیدم را از غیر تو بریدم !!!
ای عشق یکتا ! سپاس که همانگونه که تو میخواهی من هم خیر و صلاح همه ی مخلوقات را میخواهم !!!
ای عشق یکتا ! ای عشق یکتا ! مرا به نفس راضیه و مرضیه ات برسان ! عاشق و معشوق !!!

 
ای عشق یکتا ! اگر چشمانم مانع رسیدن به تو شدند کورم کن ! اگر گوشهایم مانع رسیدن به تو میشوند کرم کنم ! اگر زبانم مانع رسیدن به تو میشوند لالم کن ! و ... واگر جانم مانع رسیدن به تو میشود جانم را بگیر ! هر چیزیو میخوای ازم بگیر اما خودتو بهم بده و حتی یک لحظه هم نگیر




!!!
سوره ی نجم ایه ی 57
انچه باید نزدیک شود ! نزدیک شده است

سوره ی نجم ایه ی 59
ایا از این سخن تعجب میکنید


حضرت علی (و شیعیان واقعی او )
از قضاوت عموم و احساسات عوام مومنین نهراسند مصحلت بازی را نشناسند و چهار هزار نفر مقدس و زاهد ، عابد و قاری قرآن را که سرطان شوم روح و عقل و زندگی و ایمان جامعه بودند ، قتل عام کردند زیرا که در برابر حق ایستاده بودند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد