سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

دیگه برو

تنها نبودم حتی یک دقیقه                با تنهایی که بهترین رفیقه


 

کاشکی اون روز میدونستم همه کارات کلکه

باید از نگام میخوندی عشق من برات تکه

خیلیا ازم میپرسن چرا از غم میخونم

میخونم همه بدونن عشقا دوزو کلکه

اگه پرواز دل من روی یک خط غمه

اگه طول خط عمرم پره از پیچ و خمه

باید از جاده غم یه درس عبرت بگیرم

توی این راه بمونم عشقمو پس بگیرم

باز نکن با دل من دل من بازیچه نیست

دیگه بس کن بی حیا نفست همیشه نیست

اگه تنها شدنم ای خدا یه قسمته

پس بزار تنها بمونم تنهایی یه نعمته

 

خواستی بری با رفتنت اشک منو در بیاری

خواستی بری با رفتنت غم روی غمهام بزاری

خواستی بری با رفتنت یه زخم کهنه بزاری

حالا میخوای برگردی و تیشه به ریشم بزنی؟؟؟؟

آره بدون کور خوندی و اسیر کارات نمیشم

بدون برام تو مردی و کابوس رویاهــــــــــــات میشم

بزار برو ای لعنتی تو از جون من چی میخوای

میخوای برات من بمیرم نه بــــــابا کم نمیخوای!!!!!

خدا یار بی کسونه خدا خیلی مهربونه

تو برو با روزگارت چی میشه خدا میدونه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد