سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

s.shokati


دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد


ندانستم تو ای ظالم دلی آهن ربا داری


 


دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من؟
الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من!


 


اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان
ابر را بوسید ام تا بوسه بارانت کند


 


نگاهی کردی و از خود نگرانم کردی


نگران ، پیش نگاه دگرانم کردی


من نظر باز نبودم ، تو به یک چشم زدن


در چراگاه نظر ، چشم چرانم کردی


 


یک روز رسد غمی به اندازه ی کوه


یک روز رسد نشاط اندازه ی دشت


افسانه ی زندگی چنین است عزیز


در سایه ی کوه باید از دشت گذشت!


 


عشق تو همچون افقی بی انتهاست


قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست


زندگی با آرزو ها روبروست


با تو بودن از برایم آرزوست


 


ای عشق مدد کن که به سامان برسیم


چون مزرعه ی تشنه به باران برسیم


یا من برسم به یار و یا یار به من


یا هردو بمیریم و به پایان برسیم


 


سال ها پرسیدم از خود کیستم؟


آتشم؟ شورم؟ شرارم؟ چیستم؟


دیدمش امروز و دانستم کنون


او به جز من ، من به جز او نیستم



شب های دراز بی عبادت، چه کنم


طبعم به گناه کرده عادت چه کنم


گویند کریم است و گنه می بخشد


گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم


 


نمی دانم که دانستى دلیل گریه هایم را


نمی دانم که حس کردى حضورت درسکوتم را


و می دانم که میدانى ز عاشق بودنت مستم


وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم


 


نمی خواهم بجز من دوست دار دیگری باشی
نمی خواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی
نمی خواهم صفای خنده ات را دیگری بیند
نمی خواهم کسی نامش به لبهای تو بنشیند
نمی خواهم به غیرازمن بگیرد دست تودستی
نمی خواهم کسی یارت شود در راه این هست

نظرات 54 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ق.ظ

شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند



" عشق بورز به آنها که دلت را شکستند "



دعا کن برای آنها که نفرینت کردند



" درخت باش به رغم تبرها "



بهار شو و بخند که خدا هنوز آن بالا با ماست .

مهرداد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ق.ظ

در زندگی سه چیز آموختم



از عشق

رسوایی

از دوست

بی وفایی

از شب

تنهایی

مهرداد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ق.ظ

به نام آنکه آفتاب مهرش در آستان قلبم هرگز غروب نمی کند

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند
قاب عکس توست اما شیشه ی عمر من است
بوسه بر مویت زنم , ترسم که تارش بشکند
تار موی توست اما ریشه ی عمر من است
تقدیم به بهترینم که آخرینم شد...

دوستت دارم 14+1
7 آسمون
7 دریا
1 دنیا

مهرداد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ق.ظ

محبت

را از درخت بیاموز

که سایه

از سر هیزم شکن

بر نمیدارد

مهرداد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ

رفتی اما چه بگوییم هیهات تو ندانی که من آنروز غروب زیر آن دره آرام وعبوس به چه حالی بودم

مهرداد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ق.ظ

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم

وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

پر پروانه شکستن هنر انسان نیست

گر شکستیم ز غفلت ، من و مایی نکنیم

یادمان باشد سر سجاده عشق

جز برای دل محبوب دعایی نکنیم

یادمان باشید اگر خاطرمان تنها ماند

طلب عشق ز هر بی سرو پایی نکنیم

سوسانو شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ق.ظ

مراقب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان

با زمین کرد زندگی با دلت نکند

نماینده خدا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ


جایی در پشت ذهنت ، به خاطر بسپار که اثر انگشت خداوند بر همه چیز هست.

نماینده خدا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ق.ظ


زندگی مثل دوچرخه سواری می مونه ..واسه حفظ تعادلت همیشه باید در حرکت باشی ....آلبرت انیشتن

نماینده خدا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ق.ظ

نشنو از نی ، نی حصیری بی نواست

بشنو از دل ، دل حریم کبریاست

نی بسوزد خاک و خاکستر شود

دل بسوزد خانه ی دلبر شود

دوست شما شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ق.ظ

ضمن عرض تبریک به شما بابت وبسایت فوق العاده تماشایی و همه پسندی که به ثبت رسانده اید من معمولا از کمتر وبسایتی خوشم می آید از تمام بخش های فوق العاده زیبای وبلاگتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث افزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن وبلاگتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخوای حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?i=36036
امکاناتی که این سیستم به شما ارائه می دهم عبارتند از سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهوو بسیاری از خدمات ارزنده دیگر کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است
عضویت سریع فقط از اینجا
http://www.oxinads.com/?i=36036
http://www.oxinads.com/?i=36036
حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها را در سایتتان قرار دهید
این دعوت نامه مانند نقشه گنج بسیار بزرگی است که ما به شما رایگان هدیه دادیم فقط دست یابی به این گنج بزرگ بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد که حتما آن را به دست می آورید

با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان

[ بدون نام ] شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ

نشنو از نی ، نی حصیری بی نواست

بشنو از دل ، دل حریم کبریاست

نی بسوزد خاک و خاکستر شود

دل بسوزد خانه ی دلبر شود

سولماز شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ

هی فلانی می دانی ؟ می گویند رسم زندگی چنین است...

می آیند.... می مانند.... عادت می دهند.... ومی روند.

وتو در خود می مانی و تو تنها می مانی

راستی نگفتی رسم تونیز چنین است؟.... مثل همه فلانی ها....؟

ماریا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ

اگه کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هردوشون مهمون زود گذرند. پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی

ماریا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ق.ظ

اون که نخواست پیشم باشی خودش باید صبرم بده

خدا گرفتی عشقمو جواب قلبمو بده

ماریا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ق.ظ

من دلم تنگ کسیست که به دلتنگی من می خندد

باور عشق برایش سخت است ...

ای خدا باز به یاری نسیم سحری

می شود آیا باز دل به دل نازک من بربندد ...

g4u شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ق.ظ

با عرض درود فراوان به شما دوست عزیز
امروزه درجهان یکی از بهترین و ساده ترین و پر درآمد ترین کارها، کسب و کار اینترنتی است که روش های متفاوتی دارد
ما میخواهیم خلاصه داستان کارمندی که از این راه میلیاردر شد را برایتان بازگو کنم
در امریکا کارمندی روزانه وقت کمی را صرف آپدیت کردن وبسایت خود میکرد و تبلیغات گوگل را در سایت خود قرار داده بود و درآمد کمی از این طریق به دست می آورد روزی با خود فکر کرد که اگر وقت بیشتری را صرف وبسایتش کند میتواند پول خیلی بیشتری به دست بیاورد او از کارش در اداره استعفا داد و روزانه 6 الی 7 ساعت کار میکرد و بقیه وقتش را به خوش گذرانی می پرداخت و پول کلانی را از این راه به دست آورده بود
.................................................................
حتما با خود میگویید او درخارج کشور بوده و در ایران چنین چیزی امکان ندارد!!! اما نه اینطور نیست ما به شما دو سیستمی را معرفی خواهیم کرد که ایرانی های داخل کشور از آن درآمد کلانی به دست آورده اند و پرداخت پول توسط این شرکت ها تضمین شده است درضمن این شرکت ها 100% قانونی هستند و دارای مجوز از جمهوری اسلامی ایران میباشند
1- سیستم کلیکی: گروه اوکسین ادز یکی از معتبرترین این شرکت ها می باشد که نحوه کار در این سیستم به این گونه است که شما پس از عضویت باید بنرهای این سایت را در وبلاگتان قرار دهید و به ازای هر کلیکی که روی بنرها می شود مبلغی که از طرف سایت تعیین شده دریافت خواهید نمود
توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوببه شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.
لینک عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=22810
http://www.oxinads.com/?i=22810
2- سیستم فروش محصول و دریافت پورسانت: ایران مارکت سنتر بزرگترین گروهی است که در این زمینه فعالیت دارد نحوه کار در این سیستم بدین گونه است که شما پس از عضویت برای فروش محصولات یک کد دریافت میکنید که میتوانید از هر روشی که دوست دارید محصولات را بفروشید و به صورت درصدی پورسانت خود را دریافت نمایید
لینک عضویت سریع:
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545

ناظمی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ق.ظ

کاش تو چایی بودی و من قندون، من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی.

همکار شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ


شرط دل دادن ٬ دل گرفتنه وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل !

زندگی را از نخست برای من بد ترجمه کرده اند ، زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ، یکی بدبختی مطلق معنی کرد ، یکی درد درمان ناپذیرش خواند ، و سرانجام یکی رسید و گفت : زندگی به تنهایی ناقص است تا عشق نباشد ، زندگی تفسیر نمی شود . (احمد شاملو)

تا ب تا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

زندگی وقتی قشنگه که در کتاب قانون آن اصل معرفت ماده محبت و تبصره عشق نوشته شده باشه .

هومن قربانی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ

خودت میدونی میدونم دلیله رفتنت چی بود
اما می تونستی نری چرا میگی قسمت نبود

اگه قسمت نبود چرا تو موندی
خدا مارو چرا به هم رسوندی

اگه میدونستی یه روزی میری
چرا روزا رو تا اینجا کشوندی

چی بودم چی شدم به خاطره تو
ولی پشت دلم رو خالی کردی

حالا اسمت میاد گریه ام میگیره
نمیدونی که با دلم چه کردی

اگه در حق تو خوبی نکردم
بدون که خالی بود دستای سردم

ولی من در عوض هر چی که بودم
با احساسات تو بازی نکردم

اگر چه می دونم دوستم نداری
به هر در میزنم تنهام نذاری

اگر پای کسی هم در میونه
بذار اسمت اقلان رو بمونه

دم اخر بذار دست توی دستام
بذار بهت بگم دردم چی بوده

فقط لطفی کن و حرفامو بشنو
شاید دیگه نگی قسمت نبوده

اگر تصمیم رفتن و گرفتی
ببخش اگه پشیمونت نکردم

اره من واسه تو کم بودم اما
با احسا سات تو بازی نکردم

m-h-s شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.asheghe-tanha.blogsky.com/category/cat-2/

دست از سر ما بردار ، کنار تو نمی مونم

یه روز می گفتم عاشقم ، اما دیگه نمی تونم

تقصیر هیچکس دیگه نیست ، قصه ی ما تموم شده

حیف همه خاطره ها ، به پای کی حروم شده

دروغ می گفتی که ، برم از بی کسی دق می کنی

اشکاتو باور ندارم ، بی خودی هق هق می کنی

یادم می افته لحظه ای که دست تو رو شد برام

قسم می خوردی پیش من که جز تو عشقی نمی خوام

دست خودم نیست که دیگه هیچکسی باور ندارم

این چیزا تقصیر توه تلافیشو در می یارم

M-H-S شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.asheghe-tanha.blogsky.com/category/cat-2/

ز چشمت اگر چه دورم هنوز....پر از اوج و عشق و غرورم هنوز

اگر غصه بارید از ماه و سال....به یاد گذشته صبورم هنوز

شکستند اگر قاب یاد مرا.....دل شیشه دارم بلورم هنوز

سفر چاره دردهایم نشد..... پر از فکر راه عبورم هنوز

ستاره شدن کار سختی نیست.... گرشتم ولی غرق نورم هنوز

پر از خاطرات قشنگ توام.....پر از یاد و شوق و مرورم هنوز

ترا گم نکردم خودت گم شدی......من شیفته با تو جورم هنوز

اگر جنگ با زندگی ساده نیست.....در این عرصه مردی جسورم هنوز

اگر کوک ماهور با ما نساخت.....پر از نغمه پک و شورم هنوز

قبول است عمر خوشی ها کم است.....ولی با توام پس صبورم هنوز

سردار شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ

در زندگی مشو مدیون احساس کسی ، تا نباشد رایگان عمرت گروگان کسی ، زندگی دفتری از خاطره هاست ، یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک ، یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسر سختی هاست ، چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ، ما همه همسفریم .

سردار شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ

یه نصیحت: مواظب خودت باش.
یه خواهش:هیچ وقت عوض نشو.
یه آرزو: فراموشم نکن.
یه دروغ: دیگه دوستت ندارم.
یه حقیقت: دلم برات تنگ شد

سردار شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ

وفا را از ماهی بیاموز که وقتی از آب جداست می میرد، نه از زنبور که وقتی از گلی خسته می شود سراغ گلی دیگر می رود.

abtin شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ق.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

سردار شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ق.ظ

انتظار سخت است، فراموش کردن هم سخت است. اما اینکه ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش کنی از همه سخت تر است.

سعید ۱۹ شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

مرسی سر زدی...وب قشنگی داری

سعید ۱۹ شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ق.ظ

مرسی ..منم آپم...

مرتضی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ http://ghazaee.blogfa.com

تند تند وب عوض می کنی

مطالب اخیرت خیلی زیبا بود ... آفرین

نسترن شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://sahel68-stormynet.persianblog.ir

سلام عزیزم
ممنون از حضورت
وب خوشگلی داری
ولی آخر نفهمیدم بالاخره سوگند یا عطیه؟

پـــــــــــــریا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.egsholane.blogfa.com

عالیه

ترگل شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.zede-pesarha.blogfa.com

سلام عزیزم

ممنون به ما سر زدی

زیبا یود

منم لینک میکنم

نیلوفر شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.rozaneh-eshgh.blogfa.com

سلام عزیزم
وبلاگ بامزه و قشنگی داری
مرسی از اینکه اومدی پیشم
موفق باشی

دریا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

سلام عزیز
ممنون از حضورت تو وب
بازم بیا خوشحال میشم
راستی...
این عکسای خوشگل رو از کجا میاری... به منم بگو تو وبم استفاده کنم.
ممنون
سبز باشی

پگاه(تنها در تاریکی...) شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ http://pegah-violin.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام...
وبتون عااااااااااااالیه....خیلی زیبا....واقعا عاااااااالی..
این پست هم خیلی قشنگ بود...
موفق باشید

نلی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.neli.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
مرسی از حضورت
شاد و پیروز باشی

آموزش زبان فرانسه نلی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.neli-fr.blogfa.com

مرسی از حضورت
موفق باشی و شاد

سید محمد حسین شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

مثل همیشه عالی بود عطیه جان....
موفق باشی

فرشته جونت یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ق.ظ


______★★★★★_______★★★★_____
_____★★★★★★★____★★★★★★__
___★★★★★★★★_★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
___★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
____★★★★★★★★★★★★★★★★___
______★★★★★★★★★★★★★★___
________★★★★★★★★★★★★___
__________★★★★★★★★★_____
___________★★★★★★★ ______
___________★★★★★★ _______
____________★★★★_______
____________★★★_______
___________★★________
__________★_________
_________★__________
________★__________
________★__________
________★_________
_________★__________
___________★__________
_____________★_________
_______________★_________

فرشته یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ق.ظ


______★★★★★_______★★★★_____
_____★★★★★★★____★★★★★★__
___★★★★★★★★_★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
___★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
____★★★★★★★★★★★★★★★★___
______★★★★★★★★★★★★★★___
________★★★★★★★★★★★★___
__________★★★★★★★★★_____
___________★★★★★★★ ______
___________★★★★★★ _______
____________★★★★_______
____________★★★_______
___________★★________
__________★_________
_________★__________
________★__________
________★__________
________★_________
_________★__________
___________★__________
_____________★_________
_______________★_________

فرشته یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ق.ظ


______★★★★★_______★★★★_____
_____★★★★★★★____★★★★★★__
___★★★★★★★★_★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
___★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
____★★★★★★★★★★★★★★★★___
______★★★★★★★★★★★★★★___
________★★★★★★★★★★★★___
__________★★★★★★★★★_____
___________★★★★★★★ ______
___________★★★★★★ _______
____________★★★★_______
____________★★★_______
___________★★________
__________★_________
_________★__________
________★__________
________★__________
________★_________
_________★__________
___________★__________
_____________★_________
_______________★_________

نغمه یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ق.ظ http://naghmesj.blogfa.com/


[


_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام_%%
________%%_________%%%
_______%%___من آپم___%%%
______%%______زود بیا_____%%
_____%%_______منتظرم_____%%
_____%%_________________%%
_____%%%________________%%
______%%_____________ __%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%

ساناز یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ق.ظ

سکوتم را به باران هدیه کردم
تمام زندگی را گریه کردم
نبودی در فراق شانه هایت
به هر خاکی رسیدم تکیه کردم

پـــــــــــــریا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.egsholane.blogfa.com

ممنون از لطفت گل من

بهم بگو با چه اسمی بلینکمت منتظرتما

مرتضی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ http://ghazaee.blogfa.com

سلام دوست عزیز

در قنوت دل متظرت هستم ..
بیا باهم دعایی بنویسیم

وقتی می بینم غمگینی توی خونه ها لونه کرده
به سراغش می رم ... تا دستی به حس بزنم
و هر چی هست .. از تنگی ببرم

در پناه خدا

مهدی لقمانی@دفتر عشق یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟[گل]
دفتر عشق به روز شد[گل]
منتظرم[گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
در این لحظه که به انتظار غروب نشسته ام دلم تنها تو را میخواهد!
در این لحظه که تنهایی مرا در میان خودش گرفته است دلم تنها تو را میخواهد!
در این لحظه که دلتنگم و چشمهایم بارانیست دلم تنها تو را میخواهد!
[گل][گل][گل][گل][گل]

پـــــــــــــریا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.egsholane.blogfa.com

لینکیدمت گلم

پـــــــــــــریا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ

وظیفس گل من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد