سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

دوستت دارم

مثل خورشید میمونی میون این همه تاریکی –

وقتی طلوع میکنی ظلمت دلم فراری میشه

سیاهی غم وغصه کنار میرن و عشق تو سلطان قلبم میشه.

وقتی حرف میزنی صدای ناز تو تا اعماق دلم نفوذ میکنه

جز صدای قشنگ تو دیگه هیچ چیزی نمیشنوم...

عشق پاک تو همه وجودم و همه زندگیمو لبریز کرده

–داشتن تو بودن با تو زیباترین و بزرگترین ارزوی منه.

ارزویی که سالهاست با منه ...

صورت مهربون و چشمهای معصوم توهیچوقت از ذهنم پاک نمیشه

همون چشمهایی که برق نگاهشون تاب ایستادن رو ازم میگیره.

وقتی با هات حرف میزنم قدرت نگاه کردن به چشمهای گیرای تورو ندارم

وقتی نگاهت میکنم وقتی میبینم شادی و میخندی

وقتی صورت کوچیکت گل میندازه و مثل یه غزال گریز پا همه جا سرک میشی

اگه یکم دقت کنی چشمهای نگرون منو میبنی که همه جا همراهت میاد

پشت هر دیواری گوشه هر پنجره ای به انتظار میشینه

تا تو بیایی و یه لحظه هم مهمون عزیز کرده دل عاشقم بشی..

میخوام از ارزوهام بگم برات :

دوست دارم یه روز ابری زیره نم نم بارون دستهای کوچیک تورو تو دستام بگیرم

و پا به پات قدم بردارم اونقدر باهات راه برم که دیگه نای ایستادن نداشته باشم

دلم میخواد یه روزی وقتی نگاهت میکنم وقتی چشم تو چشمات دارم

بدونی که عاشقتم بدونی وبدونم که ماله همیم ....

اگه اون روز بیاد من خوشبخت ترینم ..

هدیه من به تو یه اسمون ستاره است توی دل کوچیک من پره ستاره است

میخوام تو ماه دلم باشی

بیایی و با نور دوتا چشمهای قشنگت شب دلم رو نورانی کنی..

ماه پیشونی من میاد روزی که عشق تو بهم جرات بده

تا ارزوهامو فریاد بزنم

به امید اون روز.

دوستت دارم




                                  ،تـنها عشق با روح انسان پـیـونـد می خورد،

،زنـدگـی بـدون عـشـق ،سـرد و مـرده اسـت،

،زنـدگـی  تـوام  عـشـق ،گرم و پـر خروش اسـت،

،هـر کـس کـه عشق را هـرگز نیافت زندگی هـم نکرد،

،و کسی هـم کـه عشق را یـافـت زنگی اش را ازدست داد،

،عشق شوری در نهاد ما نهاد***جان ما در بوته سودا نهاد،

،بـا عشق می توان دنیـا رو  بـه  انـدازه یک نفر کوچک کـرد،

،بـا عشق مـی تـوان یک نفر رو بـه اندازه دنیا بزرگ کرد،

،عشق با درد هـمـراه است، چون دگرگون می کند،

،عشق واقعی تنـهایی را به یگانگی مبدل میکند،

،عشق زیباست چون ،خدا،عشق را به ما

love

نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ق.ظ http://ghazaee.blogfa.com

سلام دوست عزیز

نوشته تون با احساس و لطیف بود
پاک و بی انتها ..

در پناه خدا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ق.ظ

عطیه جان سلام

م سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ق.ظ http://ghazaee

سلامی دوباره
خوبی عزیز

مرتضی سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ق.ظ http://ghazaee

سلام عزیزم

عطیه جان ... اون آدم خوشبخت کیه که اینقدر دوستش داری ؟
خیلی تحویلش می گیری !!
البته جسارت نباشه ها ...
فقط یه فضولیه ؟؟؟
می دونم که حق ندارم بپرسم کی هست
اما فکر می کنم .. ازت فاصله داره
درسته ؟؟ باهات خوب نیست
یا اینکه با هم هستید ؟؟

اگه فضولی کردم ببخشید
می تونی جواب ندی ..

مراقب خودت باش گلم

مرتضی سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ http://ghazaee.blogfa.com

سلام عطیه جان

بابت سوالی که ازت کردم عذر خواهی می کنم

ببخشید ... یه لحظه جوگیر شدم و چنین سوالی کردم

یه دفعه در معذوریت قرار نگیری ... و بخوای جواب بدی

مراقب خودت باش عزیز

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ http://ghazaee

عطیه جان

پیام های من خصوصی بود

درج نکن در نظرات وب تون ...

لطفا پاک کن ... باشه


[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ

عطیه جان .. کجایی

ازت خواستم پاک کنی .پیام های خصوصی منو ...

پاک نمی کنی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد