سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

تنها صداست که می ماند

تنها صداست که می ماند

چرا توقف کنم،چرا؟  

 

پرنده ها به سوی جانب آبی رفته اند افق عمودی است افق عمودی است  

 و حرکت : فواره وار و در حدود بینش سیاره های نورانی میچرخند  

زمین در ارتفاع به تکرار میرسد و چاههای هوایی به نقب های رابطه تبدیل میشوند 

 و روز وسعتی است که در مخیله ی تنگ کرم روزنامه نمیگنجد  

چرا توقف کنم؟ 

 راه از میان مویرگ های حیات می گذرد کیفیت محیط کشتی زهدان ماه سلول های فاسد را خواهد کشت و در فضای شیمیایی بعد از طلوع تنها صداست صدا که ذوب ذره های زمان خواهد شد . چرا توقف کنم؟

من از لاله ی درختانم تنفس هوای مانده ملولم میکند پرنده ای که مرده بود

به من پند داد که پرواز را بخاطر بسپارم 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد