سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

مراکز انرژی و سنگ درمانی (Crystal Healing

مراکز انرژی و سنگ درمانی (Crystal Healing)


چاکرای اول: پایه ستون فقرات، محل ورود پرانا (انرژی حیات انسان).

رنگ: قرمز، نشانه زندگی، قوت، نیروی حیات و طبیعت فیزیکی است. طبیعت رنگ قرمز با آتش و خشم مرتبط است.

تمام سنگهای قرمز: مرجان، یاقوت کبود، سنگ یشم، بلادستون.

خواص درمانی:

1-  بهبود کم خونی (از جمله   لاغری، فقر غذایی، سرمازدگی).

2-  غش.

 

 

چاکرا ی دوم: پایین شکم، مرتبط با طحال و دستگاه تولید مثل.

رنگ: نارنجی، نشانه غلبه بر خشم و کنترل بر خویشتن است.

تمام سنگهای نارنجی: کارنلین (عقیق قرمز)، اُپال آتشین (یشم و عقیق آتشین)، یشم نارنجی.

خواص درمانی:

تنظیم هضم غذا و گردش خون.

 

 

چاکرای سوم: ناف و سولر پلکسوس، مرتبط با دستگاه گوارش و غده ی فوق کلیوی.

 رنگ: زرد، نشانه ذهن، هوش، فهم، درایت زیاد، عقل و ذهنیت است و در ارتباط با احساسات و قدرت فردی  می باشد.

تمام سنگهای زرد و طلایی: توپاز (یاقوت زرد)، سیترین، کهربا.

 خواص درمانی:

1- در شرایطی که سیستم عصبی آسیب پذیر می شود و انرژی مربوط به سولر پلکسوس از تعادل خارج می گردد، می تواند متعادل کننده باشد.

2-  در بیماری دیابت (مرض قند).

3- یبوست.

4- اگر کسی به طور غیر عادی لاغر باشد (یعنی اشعه قرمز را زیاد جذب می کند) رنگ زرد این شرایط را در سیستم فیزیکی بدن خنثی می کند.

5- اگر کسی بیش از حد چاق باشد (رنگ آبی را زیاد جذب می کند) رنگ زرد آن را خنثی می کند.

 

 

 

چاکرای چهارم: قلب، عشق الهی، جوهر هستی، دستگاه گردش خون، سیستم لنفاوی و سیستم ایمنی.

رنگ: سبز، نشانه هارمونی (هماهنگی)، همدردی، خلاقیت، سلامت و فراوانی است.

تمامی سنگهای سبز: زمرد، تورمالین سبز، مالاکایتو، جید، کرایزوپریز، دایوپتز، پریدات، اون تورین، عقیق خزه ای، یشم سبز.

در طیف رنگی، رنگ سبز در حد میانه است. سه رنگ اول (قرمز، نارنجی و زرد) مربوط به جنبه های فیزیکی و سه رنگ آبی، نیلی و بنفش مربوط به جنبه های ذهنی و روانی می باشند.

خواص درمانی:

1- تنظیم دستگاه گردش خون، فشار خون و قلب.

2- تمدد اعصاب و شارژ انرژی حیاتی.

3-  هر کس که محتاج انرژی است کمک می کند.

 

 

چاکرای پنجم: مرکز گلو، مرتبط با دستگاه تنفس (محل ورود پرانا).

ابراز وجود و خلاقیت، اعتماد به نفس، احترام به خود و کار آیی.                        

خواص درمانی:

1- بیماریها یا مشکلات گلو.

2- انواع التهاب ها.

3- خونریزی های داخلی.

 

چاکرای ششم: چشم سوم یا غده هیپوفیز، دیدن درونی و بیرونی، مرتبط با سیستم عصبی و غدد مترشحه داخلی.

رنگ: نیلی، نشانه مرزهای صوفیانه، نیل به روحانیت، خودکفایی و عقل می باشد.

 تمام سنگهای نیلی: آندیگو، سفیر نیلی، آزورایت.

خواص درمانی:

1-  بهبود بیماری های ذهنی و روانی.

2- کمک به گشودن چشم سوم.

 

 

چاکرای هفتم: تاج سر یا غده مخروطی (صنوبری)، محل ورود پرانا.

رنگ: بنفش، نشانه تسلط روحانی است، بالاترین و عمیق ترین نوری است که با بالاترین عامل در وجود ما که همان چاکرای هفتم است در رابطه است.

تمام سنگهای بنفش: آمتیست و فلورایت.

  خواص درمانی:

1-  کمک به رفع بی خوابی.

2- رفع هر نوع بیماری یا نارسایی ذهنی و اختلالات روانی.

 

نظرات 11 + ارسال نظر
رسول قهرمانزاده سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ http://niazeroz.blogsky.com

با سلام و خسته نباشید
امیدوارم حالتان خوب باشد
وبلاگ زیبا و خوبی دارید
خوشحال میشوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنید و نظر بدهید
در ضمن اگه مایل بودید می توانید منو با عنوان
...::: بزرگترین و پرمحتواترین وبلاگ اینترنت :::...
لینک فرمائید مطمئن باشید در افزایش آمار وبلاگتان تاثیر بسزایی خواهد داشت
منتظرتان هستم

محمد امین سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.dontlove.blogfa.com

با سلام میخواستم یه چیزی بهت بگم اگه از حرفم ناراحت شدی لازم نبود بری به شها.... بگی که این پسره چرا به من این حرفها رو زده و...... و بشم شها... بهم بگه بشت اینقدر حرف زده و ....... وبشم بهم میگه که شمارتم ازت گرفته
اگه ناراحت شدی به خودم میگفتی نه به دیگری
شرمنده که اینا رو گفتم.
بای

عطیه چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ

محمد امین جان من هر کاری کردم نتونستم وارد وبلاگت شم همین جا جواب میدم امیدوارم بیای و بخونی...

من در مورد شما حرفی نزدم...من که شما رو هنوز نمی شناسم...

چیزی که به شهاب گفتم در مورد شما نبود...
من نمی دونم شهاب به شما چی گفنه....

خلیفه الله چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://godlove2.blogfa.com

سلام عطیه جان
ممنون که در مورد چاکراها مطلب گذاشتی خلاصه وخیلی مفید بود.از مطالب متنوع بذار همه حتما علاقه مند می شن

غزاله پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ق.ظ http://dayana87.blogfa.com

به منم سر بزن.وب قشنگی داری.شاد باشی و پیروز

غزاله جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ق.ظ http://dayana87.blogfa.com

سلام گلکم
ممنون عزیزم که لینکم کردی.منم حتما لینکت میکنم.اما یکم فرصت بده بهم تا کارامو انجام بدم عزیزم.مرسیییییییییی
بازم بیا پیشم.
شاد باشی

یا حق

محمد امین جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ب.ظ http://dontlove.blogfa.com

سلام
۱. وبلاگم مشکلی نداره
۲.من این قدر دوست دارم که لازم نباشه تو اینترنت دنبال دوست بگردم
۳.من قستم در مورد سوالم این بود که تبادل اطلاعات کنیم همین
و دیگر هیچ
۴. این که ..... به من گفت: این طور برداشت کردم که شما خیال میکردید میخواهم با شما دوست بشم که اصلا این طور نبود.
5.این قدر هستم که بتوانم به راحتی با کسی معاشرت کنم
و اینو میتونی از.... بپرسی که از نظر هیچ چیزی جلوی کسی کم نمیارم
6. امیدوارم دوستی شما و..... هر روز بهتر از قبل و صمیمی تر بشه
7....... پسر بسیار خوبیه من قبولش دارم
8. یا حق دیگه هم از تو سوال نمی پرسم که این طوری شه
بای

iraj شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ http://bhb.blogfa.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داشتی.... یه سری به وبلاگ من بزن و روی بنرهای تبلیغاتی من کلیک کن
باشه ؟؟؟
ممنون میشم.
بای
http://bhb.blogfa.com

وحید یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما از دیروز راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی و15 وب سایت دیگر همکاری خود را با ما اغاز کردند که این افتخار و اعتبار ماست

برای نمونه سایت های زیر را ببینید :


1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

پوریا دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ق.ظ http://titanic9009.blogfa.com

سلام عطیه جون. ولنتاینت مبارک عزیزم.
من اپم با موضوع ولنتاین(داستان و فال ولنتاین) وقت کردی بهم یه سر بزن. خوشحال میشم. منتظرتم دوست گلم.[چشمک][گل]

شهاب دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام عزیزم چطوری خوبی؟؟؟؟؟

به به .......من اومدم به بی معرفتا بگم یه سری به من بزنید

منو تنها میزاری بهت میگم.ولی من به یادت هستم.ببین اومدم

بدو منتظرم تازه یه خبر خوب.......خوشحالم دوباره اومدم پیشت.

فعلا میرم ولی باز میام بای گلم.

¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$$¶?¶$$$$$$$¶$$$$$$¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶¢¶¶$$$¶$¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$$$¶¶¶$$$¶
¶¢$¶$$$$$¶$$$$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶¶
¶¢¶¶$$$$¶$$¶¶¶¶¶$$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$¶$¶¶$$¶
¶¢$¶¶¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶$¶
¶o¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$¶$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶´´¶¶¶
¶o$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶´´?¶¶¶

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد