سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

ای زندگی شاهد باش

دوباره دلم هوای تو را کرده است



دوباره دلتنگت شده ام و دلم گرفته است



برام از عشق بگو تا آرام شود دلم...من که جز تو کسی را ندارم



برام درد دل کن تا دیگر احساس دلتنگی نکنم



در کنارم باش تا دیگر احساس تنهایی نکنم....من که تنها تورا دارم



دلم نمی خواهد احساس بی کسی کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
شهاب سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.taroos.blogfa.com

سلام عزیزم مرسی که منو تنها نمیزاری

بابت لینکت ممنون

کاش من همه ی دوستام مثل شما بودن(صادق)

ولی اون بره بمیره چون خیانت تو کارش بود با من صادق نبود

راستی عسلم بگو من تورو با افتخار میخام لینک کنم

بگو با چه نامی دوست داری لینکت کنم.

دوست دارم گلم

I LOVE YOU

KISS

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد