سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

یا حسین

تو آخرش منو می کشی ها...!  

تو بد جوری منو خونه خراب خودت کردی  

گفتن دوری و دوستی....نگفتن اینقدر طول می کشه....  

گفتن کربلا...نگفتن آدمو دیوونه می کنه...  

تو که ما رو خونه خراب کردی  

گفتی هر کی بیاد کربلا دلش آروم میشه....نگفتی هر کی بیاد در به در میشه  

گفتم کربلا میام اونی میشم که تو گفتی....نشد  

گفتم کربلا میام دلمو فقط میدم به آقا....نشد  

گفتم کربلا میام دلمو گره میزنم به شش گوشه و میام  

خودم که اومدم هیچی....دلمو کندم و اومدم  

کاش قلمم می شکست و اینجوری نمی اومدم  

تا ندیده بودم...می گفتم ندیدم...دلم خوش بود یه روز می بینم و آدم می شم  

نشد .......هر کاری کردم   نشد  

قرار نبود دوری ما اینقدر طول بکشه  

مگه نگفتی هر کی زیر قبه ات دعا کنه دعاش مستجاب میشه؟!؟!؟!!؟!؟  

مگه ما نگفتیم ما رو یادت نره!؟!؟!؟!؟!؟  

 

                                                          عباس به تو بگم    !!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ http://shetab-box.orq.ir/

درخواست شما برای ثبت لینک دریافت شد.
برای تایید لینک باید لینک باکس را در سایت قرار دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد