سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سنگ صبور

رفیق من سنگ صبور غم هام


به دیدنم بیا که خیلی تنهام


هیشگی نمی فهمه چه حالی دارم


چه دنیای رو به زوالی دارم


مجنونم و دل زده از لیلی ها


خیلی دلم گرفته از خیلی ها


نمونده از جوونی هام نشونی


پیر شدم پیر تو ای جوونی


تنهای بی سنگ صبور


خونه ی سرد و سوت و کور


توی شبات ستاره نیست


موندی و راه چاره نیست


اگر چه هیچکس نیومد سری به تنهاییت نزد


اما تو کوه درد باش طاقت بیار و مرد باش


اگر بیای همون جوری که بودی


کم میارن حسودا از حسودی


صدای سازم همه جا پر شده


هر کی شنیده از خودش بی خوده


اما خودم پر شدم از گلای


ه چیزی ازم نمونده جز یه سایه


سایه ای که خالی از عشق و امی


د همیشه محتاج به نور خورشید



محسن چاووشی

نظرات 2 + ارسال نظر
ق سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

وبلاگت واقعا زیباست
اگه وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره

رضا پس کوچه سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ

وبلاگ قشنگی داری.
اینم خیلی قشنگ بود.
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد