سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

یک نگاه خسته بی جواب

یک عالم حرف ؛ یک دنیا کلام ؛ یک نگاه خسته بی جواب




 دلم می خواد حرف بزنم ، حرف بزنم ،حرف بزنم ، شاید سنگینی سینم کمتر بشه .  

اما نمی دونم چی باید بگم .



  بوی عطرت ، همون که من خیلی دوستش دارم همون که خاطرات عشق جدید رو تازه میکنه ، 

 توی سرم پیچیده . 

 دلم می خواد باهات حرف بزنم ، توی گوشِت زمزمه کنم .


                                 *
  نمی دونی چقدر حسرت می خورم ؛ این همه اومدم بعد از یه عالم انتظار وقتی با هم تنها بودیم  

هیچی از خودمون نگفتیم . هیچی از دلم نگفتم . اما وقت خداحافظی تازه یادم افتاد که دلم توی  

سینه داره پرپر می زنه . من دلم رو گذاشتم و اومدم ! وقت خداحافظی نفسم به شماره افتاده بود ؛ 

 گره می خورد و از سینه بیرون میومد ؛ دلم نمی خواست چیزی بفهمی ؛  

آخه تو به اندازه کافی ناراحت بودی .


                                 *
  وقتی پیشتم اینقدر مست با تو بودنم که دیگه یادم میره یه لحظه خداحافظی هم هست .


                                 *
  خیلی دلم برات تنگ شده ! از دیروز عصر تا حالا انگار یه قرن گذشته ! دلم می خواد 

 بی پروا دوستت داشته باشم . دلم می خواد داد بزنم عاشقتم ، دلم میخواد همه بدونن  

دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم .............


                                 *
  هی ی ی ی ی ی هنوز فکر می کنم یه عالم حرف برای گفتن دارم ؛ هنوزم فکر می کنم توی دلم .... 

.. ، کدوم دل ؟ من که دلم رو پیش تو گذاشتم و اومدم ، پس کدوم دل ؟


                                 *
  عزیزم یه دنیا ، ....... ، نه ، یه عالم ، .........  

، نه ، اصلا به اندازه همه چیزای دنیا ، با تمام ذرات وجودم ، دوستت دارم ،  

دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم ،  

دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم...................   

            

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد