سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

خودکشی

تو تاریکی

به همه ی حرفات فک میکنم....

مورورشون باعث میشه بیشتر ازت متنفر شم!

تو یه اتاق تاریک و یخ

یه بسته کبریت

یه بسته قرص

یه لیوان آب

یه ورق خط خطی

عکست...

روشنش میکنم کبریتو!تموم میشه...

یکی دیگه

یکی دیگه......

 

تموم شدن!

اما من هنوز تموم نشده بودم....

همیشه از بوی دود و سیگار خوشم می اومد....حالا ام داش خفم میکرد!

عکستو پاره میکنم!

داد میزنم!

هیش کی نیس نجاتم بده از این تاریکی عمیق!

قرص میخورم

بدون آب

لیوانو پرت میکنم طرف در

یه تیکه از شیشه اش میره تو دستم!

خون میاد

همیشه از خون میترسیدم...

اما حالا  خیلی دوسش دارم...

چون وقتی تموم شد منم تموم شدم 

 

 

      

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
k2 دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ق.ظ http://sash1388.blogfa

ازین جمله کلیشه ای وب قشنگی داری بدم میاد ولی باید اعتراف کنم واقعا قشنگه نمی دونم چقدر به خودکشی فکر میکنی اما ...
بی خیال خوشحال میشم بهم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد