سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سیگار

 

کاش میتونستم مثل یه سیگار آروم آروم نفستو بکشم و بدون اینکه

 

 دلم بسوزه راحت و آسوده خاموشت کنم

 

یا زیر پام لهت کنم وای چه حس خوب و شیرینی....میگی چه بیرحم

 

شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بگو راحت باش      خیالی نیست

 

اصلا من بیرحم دیگه بعد اینهمه له شدنم چشم نداری ببینی یکی و له کنم

 

 

قرعه بنام تو بینوا افتاده هــــــــــــه

 

خوب عزیزم بالاخره از یکی باید شروع کرد نه؟؟؟؟؟؟؟؟موافقی؟؟؟؟

 

 

 ناراحت نشو توام بعد میشی یکی عین من

 

یکی لهت میکنه توام تحریک میشی یکی دیگرو له کنی طوری نیست

 

 

عوضش دلت حال میاد..........................

 

میگی چرا تو.....تو که هیچ بدی در حقم نکردی آخه قربونت برم

 

منم در حق هیچ کس

 

بدی نکرده بودم ولی له شدم

 

 

(مثل اینکه جزو برنامه زندگی همه شده) دیگه بد و خوب

 

معنی نداره بازم

 

میگی:.......نه دیگه بسه نمیتونی منصرفم

 

کنی بازم میگی آخه بذار حرف بزنم :......دیگه نگو

 

خفــــــــه شــــــــو..

 

بذار سیگارمو بشم.

  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد