سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

کیست اشک حلقه زده را از چشمان داغ بشوید.....



یکی بود یکی نبود، اونی که بود تو بودی و اونی که نبود من بودم !
 یکی داشت و یکی نداشت، اونی که داشت تو بودی و اونی که تو رو نداشت من بودم
!
 یکی خواست و یکی نخواست، اونی که خواست تو بودی اونی که بی تو بودن رو نخواست من بودم! یکی آورد و یکی نیاورد، اونی که آورد تو بودی اونی که جز تو به هیچ کس ایمان نیاورد من بودم !
 یکی برد و یکی باخت، اونی که برد تو بودی اونی که دل به تو باخت من بودم!
یکی گفت و یکی نگفت، اونی که گفت تو بودی اونی که " دوست دارم " رو به هیچ کس جز تو نگفت من بودم
 یکی ماند و یکی نماند، اونی که ماند تو بودی اونی که بدون تو نماند من بودم!!!!!
حرف آخر:کاش گناهی کنم که مجازاتش تبعید به قلب تو باشه...یا حق
نظرات 3 + ارسال نظر
hamed دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ http://gemini-childs.blogfa.com/

bargashtam be donyaye 0 ro 1, va baz haman ghese ghadimi
ziyad mohem nist ke az jomle bala chizi nafahmi
کجای من بداخلاق!!!!!!!!
من فقط گفتم هر کاری دوست داری با وبلاگم انجام بده
من ادم خوشحالیم بیشتر از اون چیزی که فکرشو کنی;-)

ali دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ http://ali-fa110.mihanblog.com

سلام...
خوفی؟
اگه اجازه بدی در مورد عوض شدن اسم وب یه پست تخصصی بذارم.
نظرت چیه؟

ali سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://ali-fa110.mihanblog.com

سلام...
نفهمیدم چی نوشتی!!!
دوباره بگو عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد