سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

من از خدامه



                      من از خدامه بکشم نازتو ...

                                                  تا بشنوم یه لحظه اوازتو...

                                                                                من از خدامه پیش تو بمونم ...

                                                                                                                  جواب حرفاتو خودم بخونم...

                   من از خدامه بمونم دیوونت...

                                                     سر بذارم رو شهر امن شونت...

                                                                                          من از خدامه بمونی کنارم...

                                                                                                                          من که بجز تو کسی رو ندارم...

                   من از خدامه که نباشی دوری...

                                                        فقط دلم میخواد بگی چجوری؟؟...

                                                                                               من از خدانه که یه روز دعامون ...

                                                                                                                                       بره تو اسمون پیش خدامون...

                  یه جشن نقره ای با هم بگیریم ...

                                                       به عشق اینکه هر دو منو اسیریم...

                                                                                                به عشق اینکه بعد اون همه درد...

                                                                                                                                        خدا به بار نگاهی هم به ما کرد...

 

 


                                                                        

                           

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد