سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

باز دلم پر شده از هوای تو

از عشق که....نه....اما از عاقبت بی عقوبت! این همه فاصله،

از انتهای نامعلوم این کوچه های بی چراغ و چلچله!،.........می ترسم!

من از لحظه ای که چشم های تو،بین آوار این همه نگاه معنا دار گم شوند!

من از دمی که بازدم تو پاسخش نباشد،می ترسم!

اما اگر راستش را بخواهی!نمی دانم که از عاقبت این همه ترانه و نامه ی بی جواب!می ترسم یا نه؟!

فقط می دانم که.....محتاجم!

محتاج سکوت ستاره!محتاج لطافت صبح!محتاج صبر خدا!من محتاج ترانه های بی قفس ِ پر از کبوترم!

من محتاج واژه های ساده و بی تکلفم واژه هائی که بشود با آب غسلشان داد!

من محتاج نگاهی از جنس آب و لبخندی از جنس صداقتم!

من محتاج عطر یک احساس باران زده ی نمناکم!

من محتاج توام!محتاج نگاه تو،محتاج لبخند تو،محتاج احساس تو،

همین!از این ساده تر و بی تکلف تر در کلام من نمی گنجد!

من محتاج توام که بیایی و مرورم کنی!با یک هوا هق هق!با یک جفت نگاه خیس!

من محتاج یک دنیا آسمان ِ ابریَم!که ببارد،....که برای من بشود،بهانه ای از جنس معجزه!

تا بگویم تو را به حرمت این ابرها که می گریند قسم، کمکم کن

نظرات 3 + ارسال نظر
ali چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://ali-fa110.mihanblog.com

سلام رادینا جان...
ممنون از لطفت عزیزم...من اگه دوست داشتی لینکت می کنم.
فقط بیا پیشم و بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم...

هادی یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

موفق باشی

محمد مظلومی نژاد دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.daryche.blogsky.com

سلام. ممنون از تشریف فرمائی تان. دل نوشته های قشنگی دارید. باز هم سر بزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد