سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

دوستت دارم خیلی زیاد

این جمله منه دوستت دارم خیلی زیاد

یه روز دیگه اومدم پیشت تا ببینمت

یه روز دیگه اومدم پیشت تا صدای دلنشینت رو بشنوم

یه روز دیگه اومدم تا از عطر لحظه های با تو بودن بچشم

یه روز دیگه .............

ولی حیف

شاید.....

دلم واست تنگ شده

نمی دونم میدونی عاشقتم تو رو خدا بیا

هیچ دیگه نمی تونم بگم جز اینکه :

چشام اگه اشک نداره

                                     اما دلم بارونیه

فقط یه سوال:
فکر می
کنی بزرگترین گناهم چیه؟

که باید .....

یه متن خوشگل که خیلی دوسش دارم تقدیم به........با .........

                                        تو لحظه های بی کسیم سهم من از تو دوریه

                                             اگه صدام در نمیاد دل تنگی ، غصّه ، دوریه

هر روز غروب دل تنگتم، دوباره تنها میشینم                     

هر وقت که بارون می باره تو رو کنارم میبینم

                                  هر روز و هر شب از خدا بدون فقط تو رو می خوام

                                             نگو واست غریبه ام نگو توو خوابت نمیام

بگو توام دوسم داری، بگو که دلتنگم میشی                

من فقط از خدا میخوام دوباره پیش من باشی            

فعلا بابای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد