سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

قهوه

چیزی به نام عشق دیگر در وجودم نیست

من قهوه ای تلخم که شکر در وجودم نیست

تندیسی از سنگم که بی روح است و بی احساس

غیر از همان اجزا پیکر در وجودم نیست

راهی به سوی قلب من پیدا نخواهی کرد

من صخره ای بی رخنه ام در در وجودم نیست

از من نخواهید ای سبک بالان پریدن را

وقتی که دیگر ردی از پر در وجودم نیست

من هر چه کردم تا کمی نا مهربان باشم

پستی نمی آید به من شر در وجودم نیست

مانند خود را به دست بادها دادم

آزاد آزادم سر خر در وجودم نیست

فریادهایم را سر شعرم کشیدم باز

سنگ صبور از شعر بهتر در وجودم نیست !!!!!


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/River_in_harrietville_trout_farm.jpg
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد