سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

تو چته؟

من تو بهت گرگ و میشم...تو چته..؟

من زدن تیشه به ریشم تو چته..؟

از نگاه هرزه خیابونا من دارم شکنجه میشم تو چته..؟

اسممو چند دفعه بردی تا حالا..؟

چند ستاره کم آوردی تا حالا..؟

تو مثل من که همش بد میارم... به در بسته نخوردی تا حالا...

 

دل دیگه بستشه درد...توی برزخ سرد...پی سایه نگرد...

وای...دیگه خسته شدم...دلشکسته شدم...بازم من...

 

من پل دست نیازم تو چته..؟

من می سوزم و می سازم تو چته..؟

تو قمار زندگی منم که مفت٬ هست و نیستمو می بازم٬ تو چته..؟

من همونم که شکستی٬ یادته..؟

به رگ فاصله بستیش٬ یادته..؟

حالا اومدی چیو نشون بدی..؟ دلی که نمی پرستیش یادته..؟

 

عشق تو شعله فروز واسه من٬ میگی غصه ات شب و روز واسه من

فکر آس و پاسیه خودتو کن٬ نمی خواد دلت بسوزه واسه من


متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد