سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

عاشقانه ۲

 roozegar_bivafa.jpg           

با اون غرور لعنتی...زندگیمو بهم زدی

ازم گرفتی عشقتو...بختمو بد رقم زدی

گفتی بشین تو قلب من...چیزی نگو...جایی نرو...

گفتی به جز من تو دلت حتی نباشه آرزو

با هیشکی گفتی حرف نزن٬ نگاه نکن به هیچ کسی

گفتی اگه جز این بشه...دیگه به من نمی رسی

 

دیوونه چشات بودم...گفتم که هر چی تو بگی

صدات بهم نفس می داد...گفتم همینه زندگی

 

از همه کس گذشتمو...با همه عالم بد شدم

دیوونه تو بودنو...از زندگی بلد شدم

می گفتی گهگاهی به من یه جمله ی:دوست دارم

من به همین راضی بودم...که از تو دست برندارم

 

اما یه روز رسید و من از چشای تو افتادم

منی که حتی جونمو برای چشمات می دادم

تموم زندگیم بودی...چرا باهام غریب شدی..؟

نمی شناسم دیگه تورو...یه جورایی عجیب شدی

 

دورو ورت شلوغه...نه..؟روزات قشنگه این روزا..؟

واسه تو تکراری شدم...آره...همینه بی وفا..؟

این رسم عاشقی نبود...زندگیتم عادی میشه

اونوقت می فهمی هیچ کسی مثل من عاشق نمیشه

آره...اونوقت می فهمی هیچ کسی مثل من عاشق نمیشه...

متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد